Tilaus- ja toimitusehdot

 

SunnyMore Design Oy:n verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 7.5.2018 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy SunnyMore Design Oy (Y-tunnus 2884202-3). Tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupasta, joka on integroitu yrityksen kotisivuihin. Kotisivut ja verkkokauppa löytyvät osoitteesta www.sunnymoredesign.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme jokaisen onnistuneen tilauksen jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostitse tilaajalle, josta käy ilmi:

  • tilausnumeron
  • tilaamasi tuotteet
  • tilauksen loppusumman

HUOM! Jos et saa tilausvahvistusta seuraavan 24 tunnin aikana, ota viipymättä yhteyttä SunnyMore Design Oy:n asiakaspalveluun sähköpostitse info@sunnymoredesign.fi.

Maksutavat

Verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi suorana pankkisiirtona SunnyMore Design Oy:n tilille tai Klarna Checkoutin tarjomilla maksuvaihtoehdoilla.

Klarna Checkout maksuehdot

Kustomoitavista tuotteista perimme ennen tilauksen valmistuksen aloitusta 50% sovitusta loppusummasta. Maksu suoritetaan suorana pankkisiirtona SunnyMore Designin tilille FI45 4405 0010 4357 02. Loppusummasta lähetämme erillisen laskun valmiin tuotteen toimituksen yhteydessä.

Toimitusaika

Valmistamme kaikki tuotteemme tilauksesta ja verkkokaupan välityksellä tehdyt tilaukset valmistamme tilausjärjestyksessä. Tuotteiden valmistus aloitetaan heti ensimmäisenä arkipäivänä tilauksen saatuamme. Tuotteiden toimitusaika on 1-3 viikkoa. Kiireellisissä tapauksissa ota yhteyttä SunnyMore Designiin puhelimitse tai sähköpostitse niin selvitämme mahdollisuutta tuotteiden pikaiselle toimitukselle.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskuluja. Lähes kaikki tilaukset toimitetaan pakettina. Lähetysten välittäjänä toimii joko Posti tai Matkahuolto. Pääsääntöisesti lähetämme vain suuret tuotteet Matkahuollon välityksellä. Toimituskulut määräytyvät tuotteen koon mukaan. Tuotteen toimituskulut ilmoitetaan tilauksen teon yhteydessä. Noutamatta jätetystä paketista aiheutuneet kulut veloitamme asiakkaalta. Myös asiakkaan puolelta virheellisen tiedon antamisesta aiheutuvat kulut veloitamme asiakkaalta. Esimerkiksi väärä osoite tai puhelinnumero.

Vaihto- ja palautusehdot

Käyttämättömillä tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeis. Tuotteen voi vaihtaa saman hintaiseen tuotteeseen veloituksetta. Tuotteen palautuksesta veloitetaan postikulut ja se pidätetään palautettavasta summasta.

Huomioithan, että osa verkkokaupan tuotteista valmistetaan tilauksesta asiakkaan valitsemien ominaisuuksien mukaan. Tällaisia tuotteita ovat kustomoitavat tuotteet, kuten esimerkiksi huonekyltit asiakkaan valitsemalla tekstillä . Tästä johtuen näillä tuotteilla ei ole 14 vuorokauden vaihto- tai palautusoikeutta.

Mikäli tuote on kuitenkin virheellinen tai olet tyytymätön tuotteeseen, pyydämme teitä olemaan yhteydessä Myyjään info@sunnymoredesign.fi. Myyjältä saat tarkemmat tiedot tuotteen palautukselle ja/tai vaihdolle. Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja.

Palautusosoite:

SunnyMore Design Oy / Palautus

Tuulenpesäntie 1 A 7

00410 Helsinki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta. Rahat palautetaan suoraa asiakkaan ilmoittamalle tilille, kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty.

Virheelliset tai vioittuneet tuotteet

Vioittuneen tai virheellisen tuotteen kohdalla, pyydämme ystävällisesti olemaan viipymättä yhteydessä Myyjään info@sunnymoredesign.fi. Ilmoitus vioittuneesta tai virheellisestä tuotteesta tulee tehdä kuitenkin seuraavan 14 vuorokauden aikana tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli pakkaus on vioittunut kuljetuksen aikana, on tästä tehtävä reklamaatio rahdinkuljettajalle välittömästi. Kuljetuksen aikana kadonneesta tuotteesta pyydämme olemaan yhteydessä Myyjään.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa tilaus- ja toimitusehtojamme. Asiakkaan tulee ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Liity uutiskirjeemme postituslistalle ja lunasta uuden tilaajan etu! Piilota tämä ilmoitus